İbrahim Tatlıses - Kapınızdan Geçmişsem - Dinle


 İbrahim Tatlıses - Kapınızdan Geçmişsem - Dinle, Sözleri

Kapınızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale'yi seçmişsem
Sümbü'le ne Gül'e ne

Bir sevdiğim var benim
Dili sitemkar benim
Gönül yar benim sevdiysem kime ne
Gönül yar benim sevdiysem kime ne

Kapnızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale'yi seçmişsem
Sümbül'e ne Gül'e ne

Yar türküsü dilimde
Bir tek öğe belimde
Aşkın sazı elimde
Kemandaki tele ne
Aşkın sazı elimde
Kemandaki tele ne

Kapınızdan geçmişsem
Bir yudum su içmişsem
Ben Lale'yi seçmişsem
Sümbül'e ne Gül'e ne

Yar kalem kaşlı ise
Hançer bakışlı ise
Mühür gözler yaşlı ise
Yağmura ne sele ne
Mühür gözler yaşlı ise
Yağmura ne sele ne

Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.