Selda Bağcan Gesi Bağları Türküsü Dinle


Gesi bağlarında dolanıyorum. Yitirdim yarimi aman aranıyorum. Bir çift selamına güveniyorum. Gel otur yanıma. Hallarımı söyleyim. Halımdan bilmiyor ben o yari neyleyim...

Selda Bağcan Gesi Bağları Türkü Sözleri
Gesi Bağları'nda Dolanıyorum
Yitirdiğim Yarimi Aman Aranıyorum
Bir Çift Selamına Güveniyorum

Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim
Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim

Gesi Bağları'ndan Gelsin Geçilsin
Kurulsun Masalar Rakı Konyak İçilsin
Herkes Sevdiğini Alsın Seçilsin

Atma Anam Atma Şu Dağların Ardına
Kimseler Yanmasın Anam Yansın Derdime

Gesi Bağları'nda Üç Top Gülüm Var
Hey Allah'tan Korkmaz Sana Bana Ölüm Var
Ölüm Varsa Şu Dünyada Zulüm Var

Gel Otur Yanıma Hallerimi Söyleyim
Halimden Bilmiyor Ben O Yari Neyleyim

Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.