Hozan Beşir - Feridem (Giresunun İçinde) Türkü Dinle


Giresun'un İçinde, İki Sokak Arası, Altı Kurşun Attılar, Üç De Piçak Yarası...

Hozan Beşir türkülerimizi farklı yorumu ile mükemmel seslendiriyor... Hozan Beşir Feridem, Giresun'un İçinde Türküsü Siz türkü severler için yayında...

Hozan Beşir - Feridem (Giresunun İçinde) Türkü Sözleri
Giresun'un İçinde
İki Sokak Arası
Altı Kurşun Attılar
Üç De Piçak Yarası

Vuruldum Düştüm Yere
Gidemedum Uzağa
Ne Edelum Sevduğum
Düşürdüler Tuzağa

Giresun'un İçinde
Yeşil Fındık Bahçesi
Vurdular Sevduğumi (Feride'mi)
Yere Düştü Kopçası

Vuruldum Düştüm Yere
Gidemedum Uzağa
Ne Edelum Sevduğum
Düşürdüler Tuzağa

Vuruldum Sevduçeğum
Kanar Yüreğum Kanar
Alamadum Ben Seni
Yanar Yüreğum Yanar

Vuruldum Düştüm Yere
Gidemedum Uzağa
Ne Edelum Sevduğum
Düşürdüler Tuzağa

Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.